/ STANDIN /
A StandIn promóciós kínáló állványok 2011-ben kerültek bevezetésre a Lapker Zrt. exkluzív hírlap-értékesítési hálózatában a Relay és Inmedio üzletekben . A StandIn az ingyenes kiadványok részére kínál prémium terjesztési csatornát.
Célzott elérés, költségoptimalizálás
A StandIn promóciós állványokkal a fizetőképes, újságolvasó, egyéb termékvásárlásra nyitott rendszeres vásárlókört érheti el, vakszórás nélkül. Az ingyenes kiadványok minőségi, rendezett, fizetős környezetben jelennek meg, emellett egy kiemelt reklám-megjelenést kapnak. A StandIn eszközökön elhelyeztt kiadványok befogadási hajlandósága magas:
a reklámanyagot szívesen és önként elveszik, nincs reklámellenállás.
Intenzív vásárlókörnyezet
A Standin eszközök egy intenzív (travel és shopping) vásárlókörnyezteben jelennek meg. A Lapker hírlapárusító pontjaiban országosan 48 nagyvárosban, havonta közel 3 millió vásárlót ér el.
Célcsoport
Aktív vásárlókör:
-
érdeklődők, informálódók, lapokvasók
-
a nyomtatott impulzusra nyitott, fizetőképes vásárlók közvetlen elérése
-
a rendszeres, állandó vásárlók a hírlap-értékesítési pontokon
TGI
-
18 - 49 évesek
-
városiak
-
ABC1 anyagi státusszal rendelkeznek
-
aktív életmódot folytatnak
Címzettlen küldemények általános megítélése: aki olvas, az örül a címzettlen küldeményeknek és szívesen olvassa!
StandIn hozzáadott érték
• reklámérték, image
• a kiadvány egy intenzív vásárlási környezetben jelenik meg
• a promóciós anyag eljutva a célcsoporthoz impulzusvásárlást indukál
• a brand és kiadvány megjelenése - magas kontaktszám
• elvehető reklám
• egy fizetős környezetben ingyenes mutatványszámokat kínálunk
• magas befogadási hajlandóság, a vásárló szívesen és önként elveszi, nincs reklám-ellenállás
• megkülönböztetett figyelem: a kiadvány kiemelt, tartós megjelenése
További piaci lehetőségek a StandIn-el:
• értékesítési csatorna bővítése
• új kereskedelmi lánc bekapcsolása
• vásárlókör-bővítés
• országos lefedettség
• helyszíni megrendelés lehetősége
• márkaerősítés: szélesebb, látványos jelenlét
• versenyelőny: nagyobb lefedettség a konkurenciával szemben
A StandIn-hálózat promóciós felületei
STANDIN BASIC: Országosan 100 kiemelt fix árusponton, négyfakkos promóciós kínálóban.
STANDIN FLEXI: StandIn Flexi eszközökkel az árushelyek száma igény szerint, akár több száz címpontra is bővíthető. Kampányszerűen regionális megjelenések is kivitelezhetőek.
STANDIN AKTÍV: A promóciós standon való megjelenés kiegészítéseként lehetőség van arra, hogy kiadványát a kiválasztott lapok (napilap, női, gazdasági stb.) vásárlók részére az újsággal együtt kézbe adják.
/ KIEMELT SZOLGÁLTATÁSOK /
STANDIN
A StandIn promóciós állványokkal fizetőképes, a termékvásárlásra nyitott rendszeres vásárlókört érheti el, vakszórás nélkül.