top of page
/ STANDIN /

StandIn promóciós kínáló állványok 2011-ben kerültek bevezetésre a Lapker Zrt. exkluzív hírlap-értékesítési hálózatában a Relay és Inmedio üzletekben . A StandIn az ingyenes kiadványok részére kínál prémium terjesztési csatornát.

Célzott elérés, költségoptimalizálás

A StandIn promóciós állványokkal a fizetőképes, újságolvasó, egyéb termékvásárlásra nyitott rendszeres vásárlókört érheti el, vakszórás nélkül. Az ingyenes kiadványok minőségi, rendezett, fizetős környezetben jelennek meg, emellett egy kiemelt reklám-megjelenést kapnak. A StandIn eszközökön elhelyeztt kiadványok befogadási hajlandósága magas:
a reklámanyagot szívesen és önként elveszik, nincs reklámellenállás.

Intenzív vásárlókörnyezet

A Standin eszközök egy intenzív (travel és shopping) vásárlókörnyezteben jelennek meg. A Lapker hírlapárusító pontjaiban országosan 48 nagyvárosban, havonta közel 3 millió vásárlót ér el.

 

Célcsoport

Aktív vásárlókör:

  • érdeklődők, informálódók, lapokvasók

  • a nyomtatott impulzusra nyitott, fizetőképes vásárlók közvetlen elérése

  • a rendszeres, állandó vásárlók a hírlap-értékesítési pontokon

TGI

  • 18 - 49 évesek

  • városiak

  • ABC1 anyagi státusszal rendelkeznek

  • aktív életmódot folytatnak

 

Címzettlen küldemények általános megítélése: aki olvas, az örül a címzettlen küldeményeknek és szívesen olvassa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

StandIn hozzáadott érték

• reklámérték, image

• a kiadvány egy intenzív vásárlási környezetben jelenik meg

• a promóciós anyag eljutva a célcsoporthoz impulzusvásárlást indukál

• a brand és kiadvány megjelenése - magas kontaktszám

• elvehető reklám

• egy fizetős környezetben ingyenes mutatványszámokat kínálunk

• magas befogadási hajlandóság, a vásárló szívesen és önként elveszi, nincs reklám-ellenállás

• megkülönböztetett figyelem: a kiadvány kiemelt, tartós megjelenése

További piaci lehetőségek a StandIn-el:

• értékesítési csatorna bővítése

• új kereskedelmi lánc bekapcsolása

• vásárlókör-bővítés

• országos lefedettség

• helyszíni megrendelés lehetősége

• márkaerősítés: szélesebb, látványos jelenlét

• versenyelőny: nagyobb lefedettség a konkurenciával szemben

A StandIn-hálózat promóciós felületei

 

STANDIN BASIC: Országosan 100 kiemelt fix árusponton, négyfakkos promóciós kínálóban.
 

STANDIN FLEXI: StandIn Flexi eszközökkel az árushelyek száma igény szerint, akár több száz címpontra is bővíthető. Kampányszerűen regionális megjelenések is kivitelezhetőek.


STANDIN AKTÍV: A promóciós standon való megjelenés kiegészítéseként lehetőség van arra, hogy kiadványát a kiválasztott lapok (napilap, női, gazdasági stb.) vásárlók részére az újsággal együtt kézbe adják.

/ KIEMELT SZOLGÁLTATÁSOK /

TERJESZTÉSI TANÁCSADÁS

 

Terjesztési stratégiák kidolgozása a cég üzleti elvárásai alapján professzionális adatbázis management alkalmazásával.

STANDIN

 

A StandIn promóciós állványokkal fizetőképes, a termékvásárlásra nyitott rendszeres vásárlókört érheti el, vakszórás nélkül.

MMS SALES HOUSE

 

Az MMS SH az ingyenes kiadványok terjesztési piacán kínál egyedi, alternatív megoldásokat.

bottom of page